Výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou
29. října 2013, 09:45
Obec Hrádek zaměstná pracovníka na pozici Koordinátora meziobecní spolupráce v rámci realizace projektu: Systémová podpora rozvoje meziobecní spolupráce v ČR v rámci území správních obvodů obcí s rozšířenou působností. Pracovní pozice je plně hrazena Svazem měst a obcí ČR.
Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky, způsobilost k právním úkonům
- ukončené vysokoškolské vzdělání
Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost problematiky meziobecní spolupráce, znalost širších souvislostí a vztahů mezi obcemi a jejich svazky
- praktická znalost zákona o obcích
- praxe v řízení projektů nebo vedení projektového týmu min. 2 roky
- řídící a organizační dovednosti, schopnost týmového vedení a týmové spolupráce
- komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita
- schopnost aktivní komunikace s lidmi a médii
- občanská a morální bezúhonnost
- dobrá znalost práce na PC
- dobrý zdravotní stav
- výhodou je praxe ve veřejné správě a znalost cizích jazyků
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
K přihlášce doložte:
- motivační dopis
- strukturovaný životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce (může být oskenovaný originál).
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání (mohou být oskenované).
- souhlas s poskytnutím osobních údajů Svazu měst a obcí a jeho uschování po nezbytně dlouhou dobu realizace projektu: Systémová podpora rozvoje meziobecní spolupráce v ČR v rámci území správních obvodů obcí s rozšířenou působností. Tento souhlas musí být uveden v životopisu.
Hlavní zaměření činnosti:
komplexní řízení projektu na úrovní obce s rozšířenou působností, řízení dalších členů projektového týmu, plnění úkolů v souladu s harmonogramem, komunikace se zástupci obcí v území správního obvodu obce s rozšířenou působností, moderování veřejných debat a jednání.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou na 18,5 měsíců. Nástup od 15.11.2013 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na adresu Obec Hrádek, Hrádek č.p. 352, PSČ 739 97 nebo jako oskenované přílohy na nejpozději do 8.11.2013. Informace k pozici podá Robert Borski 724 309 930.
Obec Hrádek si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že Obec Hrádek bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Robert Borski
starosta obce