Poděkování - Běh Hrádkem
10. dubna 2013, 06:32
Běh Hrádkem se za 19. let své existence vypracoval, co se účasti týče, mezi 3 nejdůležitější závody tohoto typu v okrese Frýdek-Místek. Aby vše proběhlo hladce, bez komplikací, je nutná početná účast dobrovolníků, kteří závod zabezpečují. Bez nich by se akce konat nemohla. Ty tam jsou časy, kdy se Běh Hrádkem organizoval „ve dvou lidech“.
Obec jako pořadatel se může na takovéto dobrovolníky spolehnout. Již 19 let. Jsme za to všem pomocníkům vděčni a velmi si této spolupráce vážíme. Díky precizní organizaci si mohou běžci všech 23 kategorií tento závod užívat. Toto všechno přispívá k tomu, že se Běh Hrádkem těší náležité prestiži, o čemž svědčí stabilní účast, pohybující se nad 250 závodníků ročně. I letos, přestože klimatické podmínky nebyly ideální, jsme zaznamenali několik pochvalných připomínek ze strany zkušených běžců, týkající se výborné organizace závodu.
Organizační štáb, kterému chci velmi rád touto cestou poděkovat, se skládá z konkrétních osob:
Bronislav Walek, ředitel závodu, který je mozkem i duší Běhu Hrádkem od jeho vzniku. Díky němu se závodu pravidelně zúčastňují významné osobnosti crossových závodů z celého regionu.
Tým, který řídil činnosti v prostoru startu a cíle: Milan Lysek, startér a hlavní rozhodčí, Petr Lipowski časoměřič, zapisovatelé výsledků Dana Cieslarová a Roman Polok. Cílový dozor, vymezení cílového prostoru a koordinace doběhu závodníků – Josef Byrtus, Martin Byrtus, Radek Dorda, Rudolf Mlčoch, Pavel Kajfosz, Michal Szlaur, Jiří Orawski. Navigování běžců na doprovodném kole - Gustav Hofierka.
Tým, který zabezpečoval tratě a dělal dozor na klíčových stanovištích tratě, koordinoval dopravu během závodu a staral se o bezpečnost běžců: Bohuslav Branc, Bronislav Starzyk, Pavel Malik, Marek Malik, Radim Sikora, Marcela Husarová, Martin Benek.
Tým závodní kanceláře, který zabezpečoval obsluhu počítače, prezenci, přidělování startovních čísel, zveřejňování výsledků, přidělování lístku na občerstvení, zápisů diplomů: Robert Cieslar, Šárka Honusová, Petra Borská, Martina Baarová, Jana Targová, Anna Gaszczyková.
Tým, který se staral o nákup věcných cen, jejich rozdělení a předání při předávacím ceremoniálu: Dana Cieslarová, Julie Mitrengová, Jaroslav Zaremba, Jana Targová, Petra Borská, Jakub Kawulok, Anna Gaszczyková, Žofie Dordová a slečny v krojích – Helena Szkanderová, Veronika Nytrová a Jana Kaletová.
Tým, který se staral o technickou přípravu areálu a úklid (stany, lavičky, nástěnky, banner): Jaroslav Przeczek, Martina Kubiková, Dorota Byrtusová, Rudolf Mlčoch, Gustav Hofierka, Martin Byrtus, Jaroslav Zaremba, Bohuslav Branc, Bronislav Starzyk, Josef Byrtus a další.
Tým, který se staral o občerstvení, kuchyni, jídelnu, zásobování, zázemí pro účastníky, péče o hosty, úklid budovy: Pavel Pilch, Anna Szkanderová, Anna Sztefková, Lenka Szpyrcová, Jana Kawuloková, Irena Medková, Jana Balonová, Stanislav Wolny, Stanislav Kantor.
Ozvučení, moderování, kamera, foto: Leszek Sajdok, Tomáš Sajdok, Bogdan Kaleta, Jan Pilch.
Zdravotník: Štěpánka Heczková.
Koordinace projektu Sport pro activ, publicita, korespondence, media, web, letáky, plakáty, nástěnky, pozvánky, smlouvy, atd.: Petra Borská, Žofie Dordová, Anna Gaszczyková.
Dík patří i štědrým sponzorům věcných a finančních cen. Jsou to: Walmark, a.s., Zbigniew Worek, Gbagbos systém, s.r.o., Cieslar, s.r.o., Chata Hrádek - manželé Rychtárkovi.
19. ročník Běhu Hrádkem se konal v rámci projektu: Sport pro activ Skoczów a Hrádek. Podpora sportovně-turistických aktivit bez hranic. Byl spolufinancován z prostředků Operačního programu přeshraniční spolupráce ČR – PR 2007 – 2013 z Fondu mikroprojektů Euroregionu Těšínské Slezsko – Śląsk Cieszyński.
S pomoci všech výše jmenovaných se podařilo zvládnout organizaci akce, která již k Hrádku neodmyslitelně patří, na jedničku.
Ještě jednou, díky! Příští rok nás čeká jubilejní, dvacátý ročník.
Robert Borski