Diskuse

Prihlášení

icon

Uživatelské jméno:

Heslo:

Nová registrace Zapomenuté heslo

 

Seznam témat    Registrace    Přihlásit se     Sbalit příspěvky

 

 

Vkládání příspěvků do diskuse je možné až po registraci!

Pro registraci si připravte mobilní telefonní číslo, na které Vám přijde ověřovací SMS.

 

spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: silvestr Žena

Založeno: 24.01.2009, 13:31
Odpovědí: 16

vazeni spoluobcane- zkuzte si zavzpominat a zde uvest, kolik asi lidi uz zahynulo na te nasi nestastne ceste. a treba postavime pri vjezdu do obce cedule s touto informaci, podobne velke, reflexni cedule jsem videla v Polsku s oznacenim " cerny bod" a k tomu ten udaj o mrtvych a zranenych. Ja si tu jen tak pisu ale treba i neco delat, pokud se toho nekdo nechyti tak to bude pres tu cestu jeste horsi. Tomcala a Borski ten se toho uz nechyti, jeden pujde do penze a druhy tak leda umi cvakat do klavesnice a neco cvakat fotakem- zivot v obci timto ale nam neulehci

Odpovědět na příspěvek

 

Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: PEPINA Žena

Založeno: 24.01.2009, 15:06

Jeden pujde do penze,druhy cvaká do pocítače a oba si budou vozit zadky a nikdy si tu cestu neprojdou aspon k vlaku.Letu zdar!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: silvestr Žena

Založeno: 24.01.2009, 15:26

ano, at si to zkusi. Klidne i np. z kocarkem kde je male dite, a po problemech z prechodem prez silnici bude vrcholem uskakovani po nove obsluzne komunikaci kolem hriste, uvidi kolikrat bude muset slapnout do blata aby se uhnul projizdejicimu autu (nevim si predstavit jak tam pojede nakladak), kdyz se jim zda, ze 3,1m je postacujici pro tak frekventovanou cestu. To jeste nezacaly fotbalove zapasy, hasicske souteze a akce typu detsky den.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Pepina Žena

Založeno: 24.01.2009, 15:47

Možná,že se dockáme chodníku,který propojí Návsí s Bystřicí,kde se budeme všichni spokojeně procházet ale to je zřejmě nereálné!Ale to odbíhám od tématu.

Odpovědět na příspěvek

 

chodnicek

Autor: silvestr Žena

Založeno: 24.01.2009, 15:52

Ano, celkem dobry napad (pro pesi a cyklisty), urcite je to realne, jenomze to by museli na obecnim urade taky pohnout zadkama aby to uskutecnit, je jich tam na to dost.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Žena

Založeno: 24.01.2009, 23:08

ano, letu zdar-//Padesátiletý chodec, kterého v pátek po osmnácté hodině srazil nákladní vůz v Hrádku na Frýdeckomístecku, o několik hodin později zemřel v třinecké nemocnici.//
Sama si denně zkouším / pokouším/ překonat tudle naši úžasnou cestu. A to podotýkám, že chodím přes přechod, a i když mi minule daly přednost auta v obou směrech, tak kamión za jedním z nich by to zcela určitě neubrzdil, tak to vzal přes odbočovací pruh na autobus.zastávku a pomalu i po chodníku a předjel to stojící auto z prava. Naštěstí jsem byla ještě ve středu vozovky, tak jsem neskončila pod jeho koly. Nevím ovšem, jak by to dopadlo, kdyby po tom chodníku někdo šel, nebo chtěl přejít v opačném směru. Opravdu zde přejít je ruská ruleta. A co teprv potom děti, jak ti mají zde každý den překonat cestu do školy a ze školy? Ve Vendryni semafory jsou, zajímavé!?

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: silvestr Žena

Založeno: 25.01.2009, 10:32

Vzpamatujte se na tom úřadě! Copak tam všichni spíte? Pane starosto a místostarosto, cožpak Vám je jedno, kolik občanů zemře na té naší proklaté cestě? Cožpak to nejde udělat aspoň tak, jak to udělal starosta ve Vendryni?
Ti mají přes obec místo přerušované čáry čáru plnou! A ten přechod? Pořádně viditelný, blikající a ještě k tomu semafory!!! A opravdu auta tam jezdí pomaleji(jezdím tam dennodenně). U nás v Hrádku máme přes celou obec pouze jeden přechod a k tomu ještě tak nebezpečný! Na tak široké cestě a pořádně neosvětlený! Co z toho, že stojíte na kraji a čekáte "na přechodu", až vás někdo pustí, když vás i na tom kraji.... může srazit třeba ten kamion, tak jak to píše paní v předchozím článku! Vždyť to je hrůza!! Přes ten přechod chodí přece tolik našich dětí do školy a lidí do práce,do obchodu, udělejte už konečně něco s tím! Stejně nebezpečné to je i na tom Harcově! Jednou jsme šli na procházku a přejít na druhou stranu pod most???? To jsme se načekali!
Cožpak o to, ale ty kamiony byly z toho obchvatu od Jablunkova tak šíleně rozjete, že se vůbec nedivím pak těm nehodám! Vždyť na Harcově je taky autobusová zastávka a jak ti lidi mají tam přecházet k ní, a do obchodu, když tam ani autem nejde vyjet, protože ty kamiony si to pěkně pálí!!! Vždyť tam taky určitě chodí děcka na zastávku do školy! Chudáci jak ti tam chodí? Stejně ani na přechodu nejsme v bezpečí!!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: David Muž

Založeno: 25.01.2009, 22:06

Ono to musí srazit maminku s kočárkem, nebo kamion vjet do děti ze školky, co vyšly na procházku, aby se opravdu něco začalo dělat.
Ale ono cedule nestačí (ani samotné přechody), na to zareaguji jenom normální lidé - ne řidiči, co jezdí 80 km/h (a více) přes obec. Ale kdo s tím něco udělá? Zase to zůstane jen u slov a utichne to. Pak zase jednou někoho přejede a zase se bude vášnivě diskutovat a zase a zase a...

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Pavel Bocek Muž

Založeno: 28.01.2009, 21:31

Obávam se pani "silvestrová"( škoda, že jste neuvedla svoje jméno), že už nikdo z nas řádovych občanu ty mrtve přesně nespočita. Myslim si, že už jich bude vic, nežli bylo válečnych oběti v naši obci v první i druhe světove válce dohromady. Jednou z možnosti, jak tento počet mrtvych zjistit je, že přímo písemně v této zaležitosti oslovite našeho pana starostu (stači e-mailem) a on Vám ze zákona musi nejpopzději do 30 dnů rovněž písemně odpovědět. A pak jeho případnou odpověď okopirujte a vložte do této diskuse. Samého by mě totiž moc zajímalo, kolik lidských životu si tato "naše" silnice už vyžádala. Možna by bylo dobré těmto obětem doprávnich nehod postavit alespoň maly pomnik, nebo jejich jména vytesat do památni skaly u Harcova, ktera symbolizuje vystavbu, tak jak Vy řikate, této silnice smrti. Až pak možna by pohlo žluči i těm našim zastupitelum, kteři mermomoci stávající silnici prosadili a do dnešního dne žádne pořádne protinehodové opatřeni neučinili a to i přesto, že někteři z nich už tam sedi přes 17 let !!!

A Vaš napad udělat aspoň plnou čáru středem silnice pokládam za velmi rozůmny, levny a snadno řešitelny, který navic může byt uskutečněn doslovně během par hodin. Uvidime však, jak dlouho to bude trvat našim zastupitelum. Pokud to nebude do pár dnů, tak bude asi vhodne i v této věci oslovit ministra dopravy ČR.

Pavel Bocek

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Robert Borski Muž

Založeno: 29.01.2009, 04:13

Dovolte mi, pane Bocku, abych reagoval na váš příspěvek do diskuze

Určitě je dobré vědět, kolik lidi zahynulo v Hrádku na silnici I/11. Položil jsem si tuto otázku při poslední smrtelné nehodě taky. A stejně jako vy jsem nedokázal všechny oběti vyjmenovat. Pochybuji, že to některý občan přesně ví. Předevčírem jsem se telefonicky kontaktoval s PČR Frýdek-Místek s žádostí o statistiku dopravních nehod v Hrádku. Byla mi přislíbena pomoc. V této souvislosti je důležité znát nejenom počet smrtelných nehod, ale také za jakých okolností k nim došlo. Ne vždy je totiž příčinou hustý provoz. Často byl na vině alkohol, nedání předností v jízdě, atd.

Není pravdou, že stávající silnici prosadili zastupitelé. Silnice tudy vede již od roku 1780. V roce 1994 byl 2,5 km úsek přes Hrádek "modernizován" do stávající šíře. Zastupitelé schválili silnici (pro chodce naprosto bezpečnou), která je teprve ve výstavbě. Po dokončení stavby bude tento společný koridor za protihlukovou barierou. To znemožní chodcům přecházení a řidičům nedání předností v jízdě. Na rychlostní komunikaci se bude možné dostat jenom v Návsí u autoservisu Czudek a v Bystřici u motorestu Na císařské..

Byli to právě, vámi tolik kritizováni, zastupitelé, kteří již v době, kdy zde projíždělo 5 x méně aut cítili nebezpečí, vyplývající z odmítnutí jediného reálného řešení dopravní situace v Hrádku. Pouze v Hrádku byla silnice (po rekonstrukci z roku 1994) natolik široká, že to stačilo k tomu, aby ji ŘSD ponechalo v současném stavu.

Co by se, podle mého úsudku, stalo, kdybychom tehdy naší nerozhodností nebo nečinností přispěli k zakonzervování současného stavu? Modernizace železniční tratě, samozřejmě, s vybudováním betonových bariér po obou stranách přes celý Hrádek, by proběhla nezávisle na silnici. Silnice by několik let zůstala na svém místě v nezměněné podobě. Odhaduji, že by nakonec (po cca 5 – 10 letech) po velkých protestech všech občanů Hrádku stát začal realizovat původní variantu obchvatu. Byla by to varianta východní, která by vedla cca 100 metrů nad vaším domem, pane Bocku. A opět by byly vybudovány další protihlukové stěny, abyste byli chráněni jak zdola tak zhora. Hrádek by byl příčně rozdělen 3x: Řekou Olzou, zabariérovanou železnicí a zabariérovanou silnicí. Byla by zničena možnost výstavby rodinných domů v celém úseku jižního svahu. Znovu by protestovala část občanů Hrádku, kterých se to bezprostředně týká, protože by měli cestu blízko svých domů. (Tak jak se stalo již jednou, v roce 1999, kdy vznikly dvě občanské iniciativy, zabývající se rychlostní komunikací. Byly to občanská sdružení „Hrádek – náš domov“ a „RK Hrádek“).
Nebudu daleko od pravdy, když řeknu, že kdokoliv (i desetileté dítě), kdo se rozhlédne po Hrádku, najde zdánlivě jednoduché řešení – pustit cestu západním směrem. Daleko od lidských obydlí. Úplně ideální varianta.

Ano, i čerstvě zvolení zastupitelé (rok 1998)se v první fázi rozhodovacího procesu o to vehementně pokoušeli. Občanské sdružení „Hrádek – náš domov“ dokonce namalovalo a předložilo vlastní návrh západní varianty. Z mnoha důvodů se to nepodařilo. O celém procesu bylo obyvatelstvo podrobně informováno prostřednictvím Hrádeckých novin. Není problém všechny články (pro připomenutí)otisknout do této diskuze. Myslím však, že dnes je jen málo těch, kteří skutečně chtějí být v posuzování situace objektivní. Lidé jsou znechuceni hustotou dopravy, kdy každé ráno musí trpělivě čekat, aby se mohli zařadit do kolony. Trpělivě čekat, aby mohli přejít na druhou stranu. Několikrát ročně zažívat smrtelnou dopravní nehody.

V této situaci je velmi jednoduché označit viníka. Po bitvě každý generál. Jak často se v těchto internetových diskuzí používá příměr: My slušní a poctiví občané versus neschopné zastupitelstvo. Jenomže to zastupitelstvo není cizí, je složeno z občanů Hrádku. Občanů, kteří byli ochotni nést kůži na trh. Nevěřím, že by někdo z jeho volených členů měl úmysl své obci škodit. Nevěřím, že by někdo chtěl řezat pod sebou větev. Nejdůležitější a také nejvíce sledované rozhodnutí v historii obecní samosprávy bylo učiněno jednohlasně. Položil jste si, pane Bocku, otázku proč?

Dopravní koridor je ve výstavbě. Nezbývá než vyčkat jeho dokončení. Našim zájmem je, aby obyvatelstvo během stavby bylo omezováno co nejméně. Je to ještě poměrně dlouhá doba. Všichni si oddychneme, až to bude za námi.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Pavel Bocek Muž

Založeno: 31.01.2009, 14:30

Pane mistostarosto,

kdybych bydlel někde na daleké Sibiři a obec Hrádek bych znal jen z Vašich fotografii a textu, tak bych určitě nabyl dojmu, že v Hrádku prácuje to nejskvělejši obecní zastuptelstvo, které funguje k naproste spokojenosti 99,9% občanů. Asi bych Vám a všem Vašim koaličnim kolegum ze zastupitelstva za Vaši obrovskou píli, poctivost a svědomitost okamžitě vlastnoručně vyrobil a zaslal aspoň velky křišťalovy pohár z pravého sibiřského ledu. Domnívam se, že Vy pane Roberte mate až tak obrovské nadání na psani, že i kdyby jste bydlel v samotnem pekle, což Vám samozřejmě nepřeji, tak by jste i v celem nebi dokazal všechny archanděle přesvědčit o tom, že i ty nejčernějši pekelne kouty jsou vlastně růžove a že ti největši pekelnici jsou ve skutečnosti nejmilosrdnějši anděle...

Ale teď už trochu vážněji: Ze začatku jsem si myslel, že na Vaš příspěvek do této diskuse nebudu nijak reagovat, protože si myslim, že Vaše názory na komunální poltiku dostatečně znam a Vy moje určitě take. Ale jelikož doposud nikdo na Vaš příspěvek nezareagoval, tak jsem se rozhodl Vás znovu oslovit:
Pane Roberte já samozřejmě vim(!), že mate pravdu, že stavajíci silnici, která tudy vede od roku 1780 neprosadili naši současni zastupitele. Vždyť to by jim už muselo byt přes 250 let. Takže to jste mi zas až tak podrobně vysvětlovat nemusel. Takovym to věcem já ještě i bez vysvětlovaní rozumim. Spiš jste mi mohl vysvětlit, kdo konkretně schvalil modernizaci stavajíci silnice, která byla zprovozněna v roce 1994 a kde už v te době bylo zaseto jakesi male seminko obrovských problému a sváru, které nas provazeji do dnes. Ja si myslim, že současnou neutěšenou situaci v naši obci způsobily 3 ZÁSADNI CHYBY některych našich zastupitelu:

CHYBA číslo 1.
Před rokem 1994 naši zastupitele schvalili modernizaci stavajici silnice, ktera vede středem naši obce, a SLIBOVALI nam občanum, že tato silnice pak bude pro nas všechny nejen lepši a bezpečnějši, ale že přinese naši obci i velky rozvoj a prosperitu. Dokonce tenkrat někteři z nich mluvili o této silnici, jako o tepně života, bez které se naše obec stejně do budoucna neobejde. Ano, jsem přesvědčen o tom, že tak činili podle svého nejlepšoho vědomi a svědomi a že nechtěli naši obci nijak úmyslně uškodit, tak, jako to i Vy píšete ve svém příspěvku. Jejich nádšeni a přesvědčeni pro tutu silnici bylo tenkrat až takové, že by byli určitě ochotni za své sliby ručit celym svým majetkem a možna i dobrovolným odchodem do vězeni. Ale kdyby už tenkrat byli aspoň trošku prozíraví, což zasupitele by byt měli(!), tak by určitě sami přišli nato, že takovato, na tu dobu velmi moderní a dobře osvětlena silnice, stáhne téměř veškerou automobilovou dopravu ze širokého okoli přímo do centra naši obce, nacož je i někteři naši občane důrazně upozorňovali!!! Takže nepište pane Roberte, že po bitvě je každy general. A kdo myslite, že už v té době v našem zastupitelstvi byl? Pokud vim, tak p. TOMČALA, p. WALEK, p. PILCH a p. DRONG. Mělo by se snad ještě dodat, že před "modernizaci" 2,5 km useku stávajíci silnice dochazelo na ni jen občas k tragickym dopravním nehodam. Naprosta většina těchto nehod končila jen pokřivenymi plechy. A co mame dnes? Misto slibovane bezpečnosti, prosperity a rozvoje, jen hromadu oběti dopravnich nehod, které už nikdo z nas neumi ani spočitat! Samozřejmě, že si zato všechno částečně můžeme i my sami řádovi občane, protože jsme špatně volili a malo kritizovali zastupitele. Ale co jineho jsme mohli tenkrat dělat, když jsme byli i na veřejnosti označovani za občany s demagogickými názory. Tak mi pane Roberte nepišteVaše naproste, s prominutim nesmysly, že byli to právě, mnou tolik kritizováni zastupitelé, kteří již v době, kdy zde projíždělo 5 x méně aut cítili nebezpečí! A pokud si myslite, že mate pravdu, tak Vás prosim, aby jste oslovil všechny 4 naše "prozíravé"zastupitele jejihž jména jsem napsal velkými pismeny a zeptal se jich, jaké nebezpečí cíti dnes? Uvítam jejich případne odpovědi v této diskusi.
Pokračovani příště.

Pavel Bocek

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Robert Borski Muž

Založeno: 31.01.2009, 19:47

Zdravím, pane Bocku,

je dobré, že do obecní diskuze vnášíte humor. Ovšem jako kovboj střílíte velmi špatně (50% úspěšnost). Mám na mysli váš domnělý výčet čtyř zastupitelů. Pro vaši lepší informovanost jsem dnes zveřejnil nový článek o zastupitelích od roku 1952. Doporučuji ho pořádně prostudovat, abyste příště nepsal bludy. Jsem zvědav, zda z vašeho omylu vyvodíte nějaký závěr.

Když jsem se zmiňoval o 5x menším dopravním zatížení, myslel jsem období o deset let později. Bylo to v roce 2003 – 2004, kdy se řešila varianta rychlostní komunikace.
Modernizace silnice I/11 byla dokončena v roce 1994. Dovolím si při této příležitosti odcitovat pár úryvků z obecní kroniky z tohoto období.

Kronikář Pavel Czudek píše v roce 1986:

„Nehodovost na hlavní silnici I/11 se každým rokem zvyšuje a je čím dál tragičtější. Základní příčinou dopravních nehod je nerespektování pravidel silničního provozu. Počet dopravních nehod je ovlivněn tím, že naše oblast je využívána k rekreaci, vede po ní hlavní průtah Ostrava - Žilina, po kterém je vedena mezinárodní přeprava TIR. Nejčastěji se opakují nehody v Kompařově a u základní školy s polským jazykem vyučovacím. V roce 1985 jsme zapsali 14 automobilových nehod. Zlepšení v této oblasti může přinést jedině oprava hlavní silnice, na úseku od Bystřice za Kompařovem až do autobusové zastávky v Návsí u Kluzů. Škoda, že oprava tohoto úseku byla odložena na konec 8. PLP.“

Kronikářka Danuta Bialožyt píše v roce 1991:

„Po počátečních zamítavých postojích nadřízených orgánů k rekonstrukci silnice I/11 došlo během roku ke změnám a o projektované rekonstrukci silnice se začíná jednat. Dne 24. června proběhlo první jednání o výkupu s vlastníky pozemků, přes které povede projektovaná trasa nové silnice. Začíná se něco dít, možná že se občané konečně dočkají tolik let slibované nové silnice. Byly konány cesty do Prahy na ministerstva a jiné ústřední instituce, od jejichž stanoviska a hlavně poskytnutí potřebných finančních prostředků závisí úspěšná realizace tohoto projektu.“

V roce 1992 píše:

„S majiteli pozemků, přes které povede nový tah silnice I/11, byly uzavřeny smlouvy na výkup těchto pozemků a byl zbourán dům č. 120 stojící v cestě nové silnici. Práce na rekonstrukci a výstavbě silnice I/11 byly zahájeny 23. září 1992. Termín ukončení je plánován na říjen 1994. Stavbu provádí podnik Silnice Valašské Meziříčí za plného provozu, což si vyžádá zvýšenou pozornost nejen samotných stavbařů, ale i uživatelů této dopravní tepny.“

„Rok 1994 byl významným rokem pro naši obec tím, že byla dokončena výstavba mezinárodní silnice I/11, probíhající naší obcí. Rekonstrukce této nevyhovující silnice pro stále náročnější dopravní provoz byla v záměru již dávno, více než 20 let, nikdy se však nepodařilo skloubit všechno potřebné, hlavně finanční prostředky, pro zahájení stavby. Teprve nyní, kdy se Hrádek osamostatnil, se podařilo tento velkolepý záměr realizovat. Nemalou zásluhu na výstavbě tohoto moderního dopravního tahu naší vesnicí má starosta obce pan ing. Jan Kawulok, který neúnavně zajišťoval všechno potřebné u různých institucí, především však velké množství finančních prostředků.“
„Po zdárném vyřízení všech formalit byla výstavba silnice zahájena 1.10.1992 a dne 15.9.1994 byla nová silnice kolaudována. Celkové finanční náklady na výstavbu silnice činily 52 milionů Kč, stavbu prováděla za provozu firma Stavby silnic a mostů z Valašského Meziříčí. Celou výstavbu do značné míry ztěžovala skutečnost, že se stavba prováděla za plného provozu a nemálo problémů způsobovali neukáznění řidiči, kteří nedodržovali stanovenou sníženou rychlost. Při výkopových pracích na Harcově byla vykopána velká skála, která bude umístěna jako památník u silnice. Všechna úskalí se podařilo společným úsilím zdárně vyřešit a stavba je dokončena. Po její celé délce je vybudován chodník pro pěší, oddělený od hlavního tahu pásem zeleně.“
„Velmi působivé je nové veřejné osvětlení, které mimo estetický význam přispívá i k bezpečnosti na silnici. Málokde můžeme vidět takovou dlouhou řadu krásných světel. Mimo všechny klady nového dopravního tahu naší vesnicí nutno vzpomenout dvě tragické dopravní nehody, při kterých bylo zmařeno pět lidských životů. Ve večerních hodinách dne 27. prosince 1994 osobní automobil s osmi mladými lidmi, jedoucími z Jablunkova směrem na Třinec dostal na mrznoucí vozovce při velké rychlosti smyk, sjel do příkopu a rozbil se na betonovém hrazení potoků u drážního viaduktu. Tři mladí lidé zahynuli na místě, čtvrtý zemřel v nemocnici. Nynější rovná cesta svádí řidiče k rychlé, bravurní jízdě, což se může stát pro některé z nich osudným.“

„W dniu 6 września 1994 roku w godzinach popołudniowych przechodząc przez jezdnię w pobliżu swego domu nr 115, zginął pod kołami pędzącego z nadmierną szybkością samochodu emerytowany dyrektor Polskiej Szkoły Podstawowej w Gródku, pan Paweł Czudek.“

V roce 1995 píše:

„W dniu 24. kwietnia 1995 roku w późnych godzinach wieczornych doszło do tragicznego wypadku drogowego na nowej drodze, w którym zginęła pani Alena Przeczkowa.“

V roce 1997 píše:

„Ruch na nowej drodze przez naszą wioskę zbiera obfite żniwo ludzkich ofiar. W dniu 22 lipca 1997 roku zginął pod kołami pędzącego z nadmierną szybkością samochodu 17-letni obywatel naszej wioski, Marek Cieślar, Gródek nr. 385. Jest to już szósta ofiara nadmiernego ruchu na nowej drodze w ciągu niespełna 4 lat jej istnienia. Tragicznym jest to, że wszystkie ofiary wypadków drogowych to młodzi ludzie, w jednym była to matka dwojga małych dzieci.“

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Pavel Bocek Muž

Založeno: 31.01.2009, 21:38

Take pěkně zdravim pane Roberte.

Ano, já se snažim do diskuze vnašet humor a vy hned zbraně i když tak trochu nepřímou cestou, protože pišete jen o střelbě. Doufam, že mě z našim panem starostou nechcete hned vyzvat na souboj. Ale pokud ano, tak jsem stejně už teď dobře připraven, protože mě zatim 50% úspěšnost bude uplně stačit...

Ze svých údajnych bludu, tak jako Vy to pišete, nemůžu zatím vyvodit žádne závěry, protože vaš údajny članek o zastupitelích už přes hodinu hledam a stále se mi na monitoru nic nezobrazuje. Zkuzte mi jej poslat na bo.cek@seznam.cz Předem děkuji.

Vidim, že už nemusite vymyšlet nic moc nového na psani, proto že vam stači jen po častech okopirovavat obecní kroníku. Jelikož já tuto možnost nemam, tak vam už asi brzy nebudu stačit na "vaše" texty dostatečně jasně reagovat. Co kdyby jste mi tu kroníku taky na chvili pujčil? Já bych si tam určitě také našel něco vhodného pro sebe.
Ale když už citujete z obecni kroniky to, "že ve večerních hodinách dne 27. prosince 1994 osobní automobil s osmi mladými lidmi, jedoucími z Jablunkova směrem na Třinec dostal na mrznoucí vozovce při velké rychlosti smyk, sjel do příkopu a rozbil se na betonovém hrazení potoků u drážního viaduktu. Tři mladí lidé zahynuli na místě, čtvrtý zemřel v nemocnici." Tak by jste tam mohl pane Roberte ještě dopsat, že tato velmi tragicka nehoda se stala mimojine i proto, že už zmiňovane betonove hrazeni nebylo v te době ještě nijak zabezpečene!!! Sam si na to velmi dobře pamatuji, protože mezi těžce zraněnými byla i jedna moje příbuzna. Když jsem tenkrat zašel za jednim ze zastupitelu a ptal jsem se ho, proč na tom betonovem hrázení neni ocelova mříž, tak vite co mi odpověděl? Že takoveto pasti jsou kolem silnice dobré předevšim proto, aby se v nich všichni pirati silnic vyvraždili!!! Dokonce jsem mu tenkrat nabidl, že pokud mi zajisti material, tak ocelovou mříž sam zdarma(!) zhotovim. Moje nabidka však byla odmitnuta. Faktem ale je, že ta mříž tam pak byla za nějaky čas skutečně položena. A pokud chcete znat jméno dotyčneho zastupitele, tak si zkuste vzpomenout, kdo první přišel s tím napadem, aby tam ta mřiž byla dana. Bude to velmi pravděpodobně on a možna ještě zato dostal i finanční odměnu, jako za zlepšovak. Tento zastupitel je do dnešního dne ve své funkci!!!

Ale nevim pane Roberte, proč tu semnou chcete diskutovat a přitom v diskusi "Mají důvod občane Hrádku obávat se o své zdraví?" mi už přes 8 měsícu dlužite svoji zaručeně přislibenou odpověď. Nemyslite si, že by bylo rozůmnějši to všechno brat pěkně po pořadku?

Dobrou noc.

Pavel Bocek

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: Petr Muž

Založeno: 02.02.2009, 13:29

jo je zviedavy co byš móvił kdyby(niedej bóg)přejechało kogo z tvoich blizkich!!!!!

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: janek koszula Muž

Založeno: 31.01.2009, 16:00

Vychodni variantu musel vymyslet bud blazen nebo někdo tak chytry ktery věděl že se obec rozhada a vysledek bude středem.Stači vylest kousek na kopec a pohledem do udoli každy aspon trochu rozumny člověk zjisti kudy by měla vest čtyřproudova pořadna silnice.Ve škole mě učili použivat selsky rozum, proto asi nikdy nepochopim když mi někdo bude pořad dokola vysvětlovat že pro obec Hradek to je ta nejlepši varianta.Přesto na obranu našich zastupitelu musim napsat že u voleb jsem nenašel žadnou skupinu občanu kteři by mi slibovali jak je zvolim že bude zapadni varinta obchvatu.janekkoszula

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: xyz Muž

Založeno: 03.02.2009, 08:15

Ten,kdo vymyslel tkz. východní variantu moc dobře věděl co dělá, a proč to dělá. Účelu bylo dosaženo, dědina se
rozhádala a nebezpečí východní varianty bylo zažahnáno, samozřejmě s přispěním blábolu o ochranářích a
špatných geologických podmínkách. Kdo umí počítat do pětí, si to lehce srovná.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: spočítejte mrtvé na silnici Hrádkem ! Uděláme ceduli - NEBEZPEČNÝ ÚSEK "silnice smrti-počet mrtvých-xx"

Autor: xyz Muž

Založeno: 03.02.2009, 13:38

omlouvám se - zažehnáno bylo nebezpečí západni varianty.RCTEX

Odpovědět na příspěvek