Autor: Borská 
Založeno: 24.05.2011, 13:55
Dobrý den,
zpráva o poruše na vodovnodním řádu byla zaslána na podatelnu obce v 15,56 hod. Do 20 minut jsem ji zveřejnila na webu. Zpráva obsahovala informaci, že porucha je už od 14,25 hodin.
Poruchu na vodovodním řádu nezpůsobila obec, přesto, když se o ní dozvěděla, snažila se informovat občany alespoň tímto způsobem. Navíc z této zprávy není vůbec jasné, v jaké části Hrádku k poruše došlo, proto nebyly občanům ani zaslány informativní sms.
Tímto reaguji i na dnešní výtku jednoho občana, který byl rozhořčen, že "jsme mu vypli vodu" a neposlali sms-ku, proče mu voda neteče.
V případě potřeby kontaktujte Call centrum 840 111 123 nebo Poruchovou službu 840 111 125, kde Vám sdělí, proč bylo toto informativní hlášení zasláno pozdě, případně o jakou závadu se jednalo.
Odpovědět na příspěvek
|