Diskuse

Prihlášení

icon

Uživatelské jméno:

Heslo:

Nová registrace Zapomenuté heslo

 

Seznam témat    Registrace    Přihlásit se     Sbalit příspěvky

 

 

Vkládání příspěvků do diskuse je možné až po registraci!

Pro registraci si připravte mobilní telefonní číslo, na které Vám přijde ověřovací SMS.

 

Re: Re: Re: Re: Dálnice

Autor: řidič Muž

Založeno: 04.08.2010, 07:35
Odpovědí: 1

To si snad děláte srandu, že ještě existují řidiči pracující 12 hodin denně a 7 dnů v týdnu? Vlastně máte pravdu, cestou do práce i z práce a dokonce o víkendu, jsou na staveništi pořád stejní řidiči, oni jsou to vlastně otroci současné doby.To aby člověk z baráku vůbec nevycházel, protože ho může omylem srazit vyčerpaný řidič.
Máme tady demokracii otroků a otrokářů, hold zlaté staré časy asi nebylo to největší zlo?
Všichni kritizujeme ty druhé, ale sami, když přijde problém, zalezeme do kouta....no a není to tak?
Zbabělci vědí, že zákon lze ošidit, ale pouze do doby, nežli jiný unavený řidič zmrzačí někoho z rodiny, to si pak uvědomí, že za peníze si nikdo zdraví nekoupí.


Pracovní doba, doba odpočinku a bezpečnostní přestávky musí u členů osádky nákladního automobilu nebo autobusu splňovat tyto kriteria:
a) zaměstnavatel je povinen rozvrhnout pracovní dobu tak, aby denní doba řízení činila nejvýše 9 hodin. Doba řízení může být 2x v týdnu prodloužena na 10 hodin. Celková doba řízení nesmí překročit 90 hodin v období dvou po sobě následujících týdnů. Za dobu řízení se považuje doba vlastního řízení vč. přerušení řízení na dobu kratší než 15 minut.
b) doba řízení uvedená v písm. a) může být prodloužena v nezbytném rozsahu za účelem dojetí do vhodného místa k zajištění bezpečného vystoupení osob nebo vyložení nákladu. Důvody prodloužení je řidič povinen uvést v záznamu o době řízení vozidla a bezpečnostních přestávkách.
c) člen osádky nákladního automobilu nebo autobusu musí mít
=> nepřetržitý odpočinek mezi dvěma směnami nejméně 11 hodin a
=> nepřetržitý odpočinek v týdnu nejméně 45 hodin
d) nepřetržitý odpočinek mezi dvěma směnami může být
=> zkrácen až na 9 hodin po sobě jdoucích nejvýše třikrát v týdnu za podmínky, že v následujícím týdnu bude prodloužen o dobu předchozího zkrácení
=> rozdělen na 2 nebo 3 části ve dnech, v nichž není zkrácen na 9 hodin, přičemž musí jedna část činit nejméně 8 hodin a nepřetržitý odpočinek musí být prodloužen z 11 hodin na nejméně 12 hodin
e)zaměstnavatel je oprávněn nepřetržitý odpočinek v týdnu zkrátit až na
=> 36 hodin, je-li vyčerpán v obvyklém místě odstavení vozidla nebo v místě bydliště
=> 24 hodin, je-li čerpán mimo tato místa
f) doba zkrácení nepřetržitého odpočinku v týdnu musí být nahrazena nejpozději do 3 týdnů od uplynutí týdne, v němž byla doba zkrácena. Doba nepřetržitého odpočinku poskytovaná jako náhrada za zkrácený odpočinek musí navazovat na odpočinek v délce nejméně 8 hodin, a pokud o to řidič požádá, musí mu být poskytnuta v obvyklém místě odstavení vozidla nebo v místě bydliště řidiče
g) je-li ve vozidle více než 1 řidič, musí mít každý z nich nepřetržitý odpočinek
=> mezi dvěma směnami nejméně 8 hodin po sobě jdoucích během 30 hodin
=> v týdnu alespoň 45 hodin po sobě jdoucích, přičemž tato doba může být zkrácena až na 36 hodin, je-li čerpána v obvyklém místě odstavení vozidla nebo v místě bydliště řidiče, a až na 24 hodin, je-li čerpána mimo tato místa
h) doba řízení musí být po uplynutí 4,5 hodiny přerušena bezpečnostní přestávkou v trvání nejméně 45 minut, nenásleduje-li nepřetržitý odpočinek mezi dvěma směnami nebo nepřetržitý odpočinek v týdnu. Bezpečnostní přestávka může být rozdělena do několika přestávek v trvání nejméně 15 minut zařazených do doby řízení.

Odpovědět na příspěvek

 

Re: Re: Re: Re: Re: Dálnice

Autor: Už pokládá beton Muž

Založeno: 01.11.2010, 09:54

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=495251.jpg&httpref=28/197797

Odpovědět na příspěvek